Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2006/05/08

Zakręcony na punkcie aukcji

Witam wszystkim w nowym blogu. Od wielu miesięcy aukcje internetowe to niemal całe moje życie. Zanim coś kupię, sprawdzam czy mogę zamówić to przez internet. Aukcje są też moim głównym źródłem dochodów i nieskromnie przyznam, że z biegiem miesięcy udało mi się doprowadzić do sytuacji, w której dochód ze sprzedaży na internetowych targowiskach niemal w całości wystarcza mi na życie.

Nie mam zamiaru w tym blogu opisywać własnych przeżyć związanych z aukcjami internetowymi, bo handel jako taki bywa nudny. Postaram się doradzać zarówno początkującym w świecie internetowych aukcji, jak i tym, którzy podobnie jak ja chcieliby na aukcjach zarabiać. W wolnych chwilach pokażę ciekawe, śmieszne lub zaskakujące aukcje, przedstawie - zachowując szacunek dla klienta - dziwne sytuacje, jakie spotykam podczas e-handlu. Bywa naprawdę wesoło ;)

Gwoli pełnego ujawnienia, to jest moja strona w serwisie Allegro (w polskich realiach to główne miejsce, w którym prowadzę mój skromny ehandel)

Brak komentarzy:

Reklama