Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2009/06/29

Kurs

OK, wpisów w ramach kursu robi się coraz więcej i trzeba by je jakoś zgrupować. Tworzę zatem ten kolejny wpis, w którym będę ustawicznie dodawał odnośniki do kolejnych lekcji. Podlinkuję go potem gdzieś w bocznym panelu. Wy też, jeśli chcecie pomóc mi w wypromowaniu moich lekcji, umieśćcie link do tego wpisu na swoich blogach/stronach/statusach GG/wytatuujcie... ;)

* * *

Witam wszystkich na internetowym, darmowym kursie pod tytułem "Jak skutecznie sprzedawać na aukcjach internetowych" (tytuł roboczy). Nazywam się Konrad Karpieszuk i przez wiele lat handlowałem na Allegro i w innych serwisach. Teraz chciałbym podzielić się z Wami moją wiedzą na ten temat.

Celem całości jest:
  • wprowadzenie Was / Waszych firm w świat Allegro jako skutecznych sprzedawców
Kurs jest zupełnie darmowy (jak na razie). Liczę na to, że zarobię dzięki programowi partnerskiemu Allegro na zasadzie: czytacie mój kurs i zakładacie konto w Allegro -> Allegro płaci mi kasę. Jednak podkreślam, że założenie konta z mojego polecenia nie jest warunkiem koniecznym aby móc czytać ten kurs za darmo (aczkolwiek będzie mile przeze mnie widziane ;) )

Nie wiesz czym handlować na Allegro? Kliknij tutaj!

Spis treści kursu

Wprowadzenie
  • Wyjaśniam tutaj kilka istotnych spraw związanych z kursem. Warto zacząć właśnie od tego wpisu
Zakładamy konto pocztowe
  • Zapewne masz już jakieś konto pocztowe. Jednak przeczytaj ten rozdział, a przekonasz się, że mam rację proponując zabawę z aukcjami właśnie od tego kroku
Zakładamy konto na Allegro
  • Tu chyba nic w tej chwili dodawać nie muszę ;)
Zakładamy konto w Payback
  • "A co to jest ten Payback i czy na pewno muszę?" Nie musisz, ale jeśli chcesz oszczędzić kilkaset złotych w skali roku, poświęć minutę na ten rozdział
Przygotowujemy zdjęcia przedmiotu
  • Dobrze przygotowane zdjęcie pozwala zaoszczędzić na kosztach wystawienia przedmiotu i przyciąga uwagę kupujących. Zobacz jak to zrobić.

(kurs jest cały czas tworzony, więc zaglądaj raz na jakiś czas tutaj po nowe rozdziały)

Dodaj do swojego czytnika RSS kanał tej strony, aby śledzić kiedy pojawią się nowe rozdziały.

* * *
Inne istotne informacje

  • Kurs jest darmowy, ale pamiętaj, że do mnie należą prawa autorskie do tekstu. Nie kopiuj kursu bez mojej zgody.
  • Jeśli widzisz jakieś nieścisłości lub masz uwagi, bardzo proszę o zamieszczanie ich w komentarzach pod konkretnymi lekcjami lub tutaj. Bardzo mi zależy na Waszej opinii i mam nadzieję, że swoimi poradami sprawicie, że kurs ten będzie jeszcze lepszy.
  • Jeśli możesz, pomóż mi w wypromowaniu kursu. Większa ilość czytelników na pewno zmobilizuje mnie bardziej do pracy nad tekstem. Nikt przecież nie lubi pisać do szuflady.
  • Jeśli nie masz jeszcze konta na Allegro, albo chcesz założyć sobie drugie, zrób to przez ten odnośnik. Allegro w programie partnerskim przeleje mi pieniądze i będę miał na kawę i ciastka - niezbędny ekwipunek każdego "tekstopisacza" ;)

Brak komentarzy:

Reklama