Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2006/08/16

Multiwyszukiwarka aukcji internetowych

W serwisie Aukcje.org pojawiła się multiwyszukiwarka aukcji internetowych o nazwie Goorol. Po wpisaniu szukanej frazy, wyszukiwarka sprawdza ile aukcji w poszczególnych serwisach (obsługuje Allegro.pl, Aukcje24.pl, Swistak.pl i eBay.pl) spełnia zadane kryterium. Niby niewiele, ale może się przydać. Jak?

Przez jakiś czas gdy chciałem kupić coś na aukcjach najpierw sprawdzałem lubianego przeze mnie Świstaka (dlaczego tak robiłem napiszę w innym artykule). Niestety często szukanego przedmiotu nie było i szedłem na Allegro. W efekcie po jakimś czasie zupełnie przestałem szukać na Świstaku, zakładając, że szkoda czasu, skoro poraz kolejny nic nie znajdę.

Teraz będę starał się zacząć od Goorola; dzięki niemu, a także przeglądaniu w zakładkach w Firefoksie od razu otworze sobie linki do serwisów które będą posiadały szukaną frazę.
Szkoda tylko, że Goorol szuka także w opisach aukcji, przez co wynik może być nieco zafałszowany.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo uzyteczna informacja. Dzieki ;]

Reklama