Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2007/04/25

Urząd Kontroli Skarbowej faktycznie kontroluje

Przed chwilą na grupie alt.pl.allegro pojawił się post jak niżej:

From: "renar"
Witam. Czytając kiedyś informacje o tym że UKS (Urząd Kontroli Skarbowej)
zacznie węszyć i sciagać sprzedających na aukcjach nie sądziłem ze tak
szybko to nastapi. Całe szczęście ze na allegro sprzedaję całkiem legalnie
bo dwa tygodnie temu weszło do firmy dwóch smutnych panów wystawili przed
oczy legitymację i ......... i zaczęli działać. Uprzejmie ich poinformawałem
że ksiegowość prowadzi mi biuro rachunkowe toteż na miejscu dali spokój i
pojechali do księgowego wertowac papiery.
Poniżej link do strony z informacją o kontrolach:

http://www.pb.pl/News.aspx?id=8c03568a-857d-44ee-b476-693408dcfab5

Dzisiaj oznajmiono mi ze wszystko jest w porządku i poprosili o wykaz aukcji
oraz uzywany nick za rok 2005. Dostałem dokładną dyspozycję na której
wynikało co konkretnie chcą Oczywiscie allegro przysłało mi taki wykaz i
podejrzewam że UKS ze swoej strony także poprosi o taki wykaz.

Jeżeli UKS zaczał tak powaznie działać to nie chciałbym być w skórze tych co
nielegalnie sprzedają towar na sieci.

Wydawało mi sie że są to tzw "pokazówki" ale sa to zwyczajne i dokładne
kontrole.

Teraz czekam tylko na wynik koncowy i decyzje ( mam nadzieje ze wszytsko
jest OK, bo staram sie aby tak było)

POZDRAWIAM


Jak widać zatem zapowiadane kontrole to nie tylko straszak, ale faktyczne działania.

Wykop tekst

Brak komentarzy:

Reklama