Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2009/02/05

Finansowo.pl - to nie zawsze działa

W czerwcu ubiegłego roku na bazie swoich skromnych doświadczeń z aukcjami kredytowymi umieściłem wpis "Finansowo.pl - to działa". Pożyczyłem pieniądze dwóm osobom i udało mi się coś na tym zarobić.

Dziś postanowiłem zobaczyć jak się mają moi pożyczkobiorcy.

Jeden z nich wciąż korzysta z serwisu i wszystkie swoje pożyczki spłaca w terminie. Trochę może zmrozić krew w żyłach fakt, że obecnie ma zobowiązania do spłacenia na kwotę około 5 tysięcy złotych, ale widzę, że wszystko płaci w terminie.

Natomiast gdy zobaczyłem profil drugiej osoby, widzę, że miałem naprawdę sporo szczęścia. Tuż po spłaceniu mi długu innym pożyczkodawcom spłacać przestał i obecnie zalega wierzycielom na sumę około 15 tysięcy złotych!

O ile wiem nie jest to tylko problem Finansowo, bo nierzetelni pożyczkobiorcy zaczęli pojawiać się także w innych serwisach, jednak nie zmienia to faktu, że inwestowanie pieniędzy w tego typu serwisach chyba przestanie się opłacać. Serwisy być może upadną tak samo szybko jak powstały. Ja w każdym bądź razie idę szukać innych okazji do ulokowania moich skromnych oszczędności. A że mamy kryzys, zapewne łatwo nic znaleźć nie będzie ;)

2 komentarze:

Ragni pisze...

w czerwcu 08 udzielilismy 856 pozyczek. w styczniu 09 juz 4776. jak widac, niektorym sie nadal oplaca - to nie wrazenie, tylko fakty :)

Konrad Karpieszuk pisze...

a ja to wiem, widzialem liczy na forum :) niesplacone pozyczki to jakis znikomy procent, ale jednak.

mimo to robicie cos aby poprawic bezpieczenstwo transakcji? sorry ale nie bylo mnie troche w Polsce i lekko wypadlem z aukcyjnego tematu wiec nie wiem :)

Reklama