Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2009/07/07

Jak przelać pieniądze z banku do banku w jedną chwilę?

Wypatrzyłem wśród reklam Google na moim blogu link do bardzo ciekawego serwisu, na pewno przydatnego dla wszystkich handlujących na Allegro i w innych serwisach aukcyjnych. Jednak te Google Adsense faktycznie dobrze pozycjonuje swoje reklamy :)

Reklama reklamą, i tak napiszę nieco więcej o tym serwisie. Jego adres to www.bluecash.pl.

Problem: przelewy między bankami realizowane są w czasie tak zwanych sesji eliksir. Każdy bank ma te sesje w innych godzinach. Oznacza to, że przelew od klienta, który ma rachunek w banku A dotrze do naszego banku B czasem nawet dopiero na następny dzień (już pomijam przypadki weekendowe).

Zdarzyło mi się wiele razy, że musiałem tłumaczyć te bankowe zawiłości klientom, którzy dopominali się o wysyłkę, bo przecież już wpłacili, gdy ja tymczasem pieniędzy jeszcze nie widziałem na swoim koncie (zrzutom ekranu i elektronicznym potwierdzeniom przesyłanym przez klientów nie ufam, zbyt łatwo je podrobić).

Rozwiązanie: właśnie BlueCash. To serwis, dzięki któremu przelew dotrze natychmiast, niezależnie od tego w jakich bankach mają konto zlecający i przyjmujący. Zasada działania jest prosta: twórcy BlueCash tak naprawdę posiadają konto we wszystkich obsługiwanych bankach i na siebie biorą opóźnienia księgowania. Przykładowo kupujący ma konto w mBanku, a sprzedawca w Inteligo. Kupujący wpłaca pieniądze do BlueCash informując, że mają dotrzeć one na konkretne konto. BlueCash księguje je na swoim koncie w mBanku (natychmiast), rozpoznaje, że nr odbiorcy to numer konta w Inteligo i z własnego konta w Inteligo wykonuje także natychmiast kolejny przelew. Proste czy skomplikowane? :) Ja to rozumiem.

Całość będzie raczej bezpieczna, bo za BlueCash stoi dość duża firma BlueMedia zajmująca się od lata e-finansami, płatnościami online, premium SMS...

Wada: usługa jest płatna. Na szczęście nie dużo, więc może warto czasem skorzystać.

Wiem, że Aukcjotekę czytają raczej sprzedawcy niż kupujący. zatem sugeruję Wam aby w liście do kupujących wysyłanym po wygraniu w aukcji dodać krótką informację typu "jeśli nie masz konta w tym samym banku co my (bank XYZ), a chcesz przelać pieniądze bez opóźnienia, skorzystaj z usługi BlueCash, a jeszcze dziś zapakujemy Twoją paczkę". I link do serwisu.

* * *

A ja sam klikalnego linku do BlueCash nie daję specjalnie, bo jestem trochę wkurzony na siebie, że przegapiłem taką okazję :) BlueCash jakiś czas temu płacił za artykuły sponsorowane na swój temat, akurat wtedy o tym nie wiedziałem. :) Ale jak znam życie i skuteczność googla, odpowiedni link zobaczycie w reklamach (wyłączcie tego AdBlocka... ;P )

Brak komentarzy:

Reklama