Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2009/08/08

To jest mój 171. wpis tutaj. I właściwie chyba ostatni.

Po trzech latach i trzech miesiącach pisania na aukcjoteka.blogspot.com, po zamieszczeniu już równo 170 wpisów, podjąłem decyzję o rozstaniu z platformą blogową Blogger.com. Nie oznacza to jednak zamknięcia Aukcjoteki.

Wręcz przeciwnie, można powiedzieć, że Aukcjoteka osiągnęła teraz dorosłość. Jednak aby to nastąpiło, musiała zrzucić z siebie kokon jakim był hosting i oskryptowanie oferowane przez Bloggera.

Tak więc proszę Państwa - mam zaszczyt zaprosić wszystkich na drugą odsłonę Aukcjoteki, którą znaleźć już teraz można pod adresem www.aukcjoteka.com! :)

* * *

Oczywiście pod nowym adresem można znaleźć wszystko to, co do tej pory widzieliście tutaj: wpisy oraz Wasze komentarze pod nimi zostały bezproblemowo przeniesione, także wygląd graficzny na pewno nie odbiega zbytnio od tego, co już znacie. Kolory te same, logo to samo, tylko układ nieco inny.

* * *

www.aukcjoteka.com to nie tylko to co stare, ale i wiele nowości. I to głównie dla nich zdecydowałem się na przeniesienie w nowe miejsce.
  • Przede wszystkim przechodząc na aukcjoteka.com przeszedłem z bezpłatnego hostingu na hosting, za który płacę. Brzmi może nie rozsądnie, ale wierzę, że poniesiona inwestycja na pewno mi się zwróci
  • To także nowa platforma blogowa. Obecnie aukcjoteka.com jest oparta o silnik Wordpressa. Od dawna jestem zafascynowany tym oprogramowaniem, wykonałem już kilka witryn w oparciu o nie i wiem doskonale jak wiele ono potrafi i jak wiele daje blogerowi i jego czytelnikom.
  • Ale przede wszystkim nowa Aukcjoteka mam nadzieję jeszcze bardziej Was wciągnie we współtworzenie jej razem ze mną :) Liczę na szerszy Wasz udział poprzez komentowanie wpisów (blogger.com niestety wręcz odstraszał od zamieszczania komentarzy); niedługo też zaproszę Was do współredagowania ze mną Aukcjoteki. Mam zamiar docelowo uczynić tą stronę prawdziwą witryną o aukcjach internetowych, a nie tylko blogiem prowadzonym przez jednego pasjonata. ;)
  • I wiele, wiele innych nowości. Możecie się spodziewać, że udostępnię część witryny dla Was, tak abyście mogli promować się na Aukcjotece jako świetni sprzedawcy aukcyjni. Oczekujcie także konkursów :)
* * *
A co ze starą Aukcjoteką?
Bez obaw. Przez jakiś czas kolejne wpisy na aukcjoteka.com będę też kopiował na aukcjoteka.blogspot.com. Jednak spodziewajcie się, że wpisy kopiowane będą z opóźnieniem, aż któregoś dnia w ogóle przestanę kopiować. Także jeśli na przykład subskrybujecie stary kanał RSS, nadal będziecie widzieć moje wpisy, ale już teraz polecam Wam zasubskrybowanie nowego.

* * *

I co Wy na to? :) Czekam na Wasze opinie tutaj, jak i na Aukcjoteka.com; już niedługo zamieszczę tam pierwszy wpis "powitalny" :)

Brak komentarzy:

Reklama