Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2006/06/28

Jeśli szukasz prezentu na wesele...

Sam niedawno stałem przed tym problemem :) Zastanawiałem się co kupić znajomym na wesele (niestety nie sporządzili listy życzeń) tak aby nie było za drogo ;) ale gustownie i oby nie trafić na coś, co kupi także ktoś inny. Bo co za radość z nawet najlepszego czajnika, jeśli byłbym już trzecią osobą z tym sprzętem w prezencie?

Aż mi głupio, że nie wpadłem na to wcześniej, bo odpowiedź miałem tak blisko. Zapewne zauważyliście, że przez kilka tygodni w blogu nie pojawił się żaden wpis. Byłem zajęty, razem z koleżanką przymierzaliśmy się do założenia spółki mającej szyć pościele. Plany założenia spółki się przeciągają i firma zmienia pierwotnie założony kształt. Ale właśnie! To jest odpowiedź na pytanie.

Pościel to prezent elegancki, na pewno przydatny (może już nawet w noc poślubną) i... niepowtarzalny. Nawet jeśli ktoś jeszcze przyniesie podobny podarunek, nasza pościel na pewno się przyda.

Zapraszam wszystkich - nie tylko tych, którzy szukają prezentu - do zakupu sprzedawanych przeze mnie od kilku dni pościeli. Na razie jest sprzedaż pilotażowa, w nieco obniżonej cenie. Próbuję zbadać rynek na własnej skórze zanim wezmę się za to poważniej.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

W końcu naprawde ładne i gustowne pościele w normalnych cenach :) Powodzenia :)

Reklama