Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2007/03/19

Słodsze wpłaty prowizji dla Allegro.pl

Już pisałem jak udało mi się oszczędzić ponad 70 złotych miesięcznie na opłatach prowizyjnych dla Allegro, teraz chciałbym przedstawić kolejne, podobne rozwiązanie. Nie jest to może dosłowna oszczędność, raczej coś w rodzaju zmniejszenia bólu występującego przy tym wydatku. Konkretnie nazywa się to Payback.

Sprzedając na Allegro i co za tym idzie płacąc niemałą prowizję od sprzedaży i opłaty za wystawienie i promocję można brać udział w programie partnerskim Payback. Zasada jest prosta: za każdą złotówkę wpłaconą dla Allegro otrzymujemy 4 punkty Payback (5 pkt jeśli wpłacimy gdy nasze saldo w Allegro jest dodatnie), które można potem wymienić na nagrody. Czy to się opłaca?

Opłaca się bardziej niż gdybyśmy nie brali udziału w tym programie partnerskim :) Miesięcznie Allegro otrzymuje ode mnie kilkaset złotych; to daje mi przeważnie co miesiąc ponad tysiąc punktów Payback. Dzięki temu w przeciągu dwóch lat odebrałem z Paybacka następujące prezenty:

  • toster Philipsa
  • opiekacz do kanapek Philipsa
  • słuchawki Sony (dodatkowo sam Payback miał promocję i otrzymałem całkiem zgrabny plecak za friko)
  • aparat cyfrowy Fuji
  • ciśnieniowy ekspres do kawy Krups
Jak widać całkiem nieźle bez żadnych dodatkowych wydatków niż do tej pory urządzam sobie powoli mieszkanko (głównie kuchnię) :)

Piszę o tym bo sam o Payback dowiedziałem się chyba dopiero po pół roku wpłat - zakładam więc, że wśród czytelników jest wielu sprzedawców, którzy też o tym jeszcze nie wiedzą.

Jak zacząć korzystać z Paybacka? Całkiem prosto:
  1. Na stronie Payback.pl zakładamy sobie konto
  2. W swoich ustawieniach na Allegro (Moje AllegroUstawieniaPayBACK) podajemy login jaki mamy w Paybacku
To wszystko. Teraz po każdej wpłacie dla Allegro otrzymamy od Paybacka maile z informacją o ilości przyznanych punktów.

Dodam jeszcze, że punkty Payback można dostać za wiele innych usług: zakupy w wybranych sklepach, doładowania telefonu komórkowego, płatności kartą Allekarta...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dzięki PayBackowi można również i na opłatach do allegro zaoszczędzić. Można punkty z PayBack'a wymienić na doładowanie allegro. Z tego co pamiętam było to 250 zł za 6250 pkt. Czyli płacąc 1250 zł (przedpłaty, 5 pkt za 1 zł), mamy gratis 250 zł. Może i nie dużo, ale jest jedna z najbardziej opłacalnych nagród w systemie PayBack (1pkt = 4gr), jednak takie rozwiązanie jest dobre tylko dla sprzedających NonStop.

Reklama