Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2009/07/24

eBay chce bym coś podpisał


Dostałem na skrzynkę pocztową wiadomość od eBay wysyłaną do wszystkich (chyba) osób, które mają tam konto.

W liście jest informacja, że nowe prawo Unii Europejskiej ma zakazywać możliwości handlu w serwisach aukcyjnych (i w ogóle w Internecie) rzeczami markowymi. Nie wiem czy to prawda, ale znając unię i jej podatność na lobbing, wszystko jest możliwe.

eBay chce abym podpisał apel o zakazanie takich praktyk.

Niestety nie udało mi się. Kliknąłem w link do podpisania. Poproszono mnie bym się zalogowałem, co jest zrozumiałe, więc to zrobiłem. Ale w następnym etapie dostałem prośbę abym wyraził zgodę na przekazanie swoich danych do eBay Goverment cośtam. WTF? To ja dziękuję.

To tak jakby powiedzmy aby wziąć udział w wyborach parlamentarnych trzeba było podpisać klauzulkę typu "Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych firmie xyz..."

1 komentarz:

LM pisze...

Też miałem ochotę podpisać i też mnie odrzuciło owo 'government cośtam'...

Reklama