Reklama

program do Allegro eBaySnajper Allegro i eBay - wygrywaj aukcje w ostatnich sekundach UWAGA! Wiadomość od autora bloga: Znowu wyprzedaję swój towar!

2009/07/28

stat.pl nie należy do Gemiusa

Milion sekund temu napisałem wpis, w którym poinformowałem, że zrywam ze stat.pl i napisałem, że jest bardzo zaspamowany. Dorzuciłem też pokątem we wpisie też informację, że stat.pl należy do Gemiusa.

Pół miliona sekund temu dostałem maila od Pani Zofii Bugajny, w którym prostuje nieco mój wpis (jak dla mnie "nieco", jak dla Gemiusa na pewno "bardzo"). Oto fragment:

Chciałabym przesłać kilka słów uzupełnienia do Pana wpisu aukcjoteka.blogspot.com/2009/07/rozstanie-ze-st....
W imieniu Gemius chciałabym odpowiedzieć na uwagi i przedstawić kilka istotnych informacji.

Stat.pl nie należy do Grupy Gemius dokładnie od roku. Sprzedaż nastąpiła w lipcu 2008 r, nabywcą była firma Redifne Sp. z o.o. Jako Gemius nie mamy więc żadnego wpływu na politykę nowego właściciela.

Narzędziem do badania ruchu na witrynach internetowych, które obecnie oferujemy jest gemius Traffic. To nowoczesne i zaawansowane technologicznie badanie o wielu ciekawych funkcjonalnościach. Narzędzie jest płatne, ale jego koszty nie są duże.

No i gra muzyka. Stat.pl należał do Gemiusa, ale siedząc w Afryce przegapiłem info, że został sprzedany innemu właścicielowi.

Bardzo dobrze. Szczerze mówiąc dziwiłem się, że Gemius mógłby tak sobie popsuć wizerunek. Akurat firmę tą znam (jako klient, ale i z korespondencji z jej pracownikami) od bardzo, bardzo dawna (jeszcze z czasów gdy blogi prowadzili tylko ekstrawertyczni psychole) i zawsze bardzo mi się podobało jak interreagują z internautami. Ale to już temat na inną opowieść, niezwiązaną z aukacjami (być może coś o tym napiszę na moim drugim blogu)

Brak komentarzy:

Reklama