Guerilla marketing Allegro w Złotych Tarasach
Guerilla marketing (polska nazwa to "reklama partyzancka") to jedna z moich ulubionych form reklamy. Charakterystyczne jej cechy to niskie koszty, duża pomysłowość i zabawność, a co za tym idzie wywołanie efektu reklamy wirusowej - informacja o reklamie rozchodzi się wśród ludzi, nawet jeśli początkowo oddziaływała bezpośrednio na niewielką grupę. Wszystkie te zasady spełniła akcja Allegro przeprowadzona we wczoraj otwartych w Warszawie Złotych Tarasach.
Na otwarciu pojawiła się kilkudziesięcioosobowa grupa ludzi ubranych w kurtki z napisem "Na Allegro może kupisz to taniej". Choć nie wzbudzili wielkiego zamieszania, zostali po chwili wyproszeni przez ochroniarzy na zewnątrz. Reklama jednak zadziała - dziś o niej mówią wszyscy, łącznie ze mną, który do Warszawy ma bardzo daleko :)
Zobacz wideo
Więcej szczegółów na stronach Gazety.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz